Monday, April 13, 2009

salam pengenalan

sidang pembaca yang budiman.
oleh kerana saya mahu memberi pandangan mengenai beberapa isiu yang berlaku dalam negeri Pahang, maka saya mengujudkan sebuah blog khusus untuk tujuan tersebut.

saya melihat banyak isiu2 yang boleh di debatkan bersama diluar dewan undangan negeri Pahang. isiu2 tersebut nyata sangat melibatkan kepentingan rakyat dan harus mengambil kira suara dari luar. 
saya berharap mendapat mengupas isiu2 semasa yang berlaku dan akan berbesar hati jika ianya dapat mengundang pandangan dari sidang pembaca yang budiman. Saya akan mencuba sedaya upaya memfaedahkan pengalaman peribadi saya sebagai mantan wakil rakyat dan latihan yang saya terima secara formal dan tidak formal.

sekian terima kasih.
salam mesra dari saya Dato Mohd Ariff Sabri bin Hj Abdul Aziz. Blog saya dalam bahasa Inggeris boleh di tatapi di Sakmongkol.blogspot.com

1 comment:

  1. Assalamualaikum Dato'

    Saya anak Pahang. kampung di kuantan. tapi sekarang tinggal di Shah Alam. Cuma ingin bertanya kenapa bangunan bekas Hotel Samudra (jika saya tak salah) terbiar kosong begitu. Amat sayang sekali rasanya.

    terima kasih.

    ReplyDelete